Paweł Matysiak - Platforma Obywatelska

Temat: Teoria Zabijania / Kill Theory (2009)
Teoria zabijania.2009.DVDRip.RMVB.Lektor PL

Dane Techniczne:

Plik : 265 MB (260 MB), czas 1:21:42, rodzaj: RMF, 1 ścieżka(i) audio, jakość 40 %
Video : 223 MB, 382 Kbps, 25.0 fps, rozdz. 640*352 (16:9), RV40 = RealVideo 9, Obsługiwane
Audio : 37 MB, 64 Kbps, 44100 Hz, 2 kanał(y), 0x0 = RealAudio 8,cook-24, Obsługiwane


http://i50.tinypic.com/5bo3u9.jpg

Download:
Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne http://rapidshare.com/files/322692959/Tz.2009.DVDRip.RMVB.Lektor_PL.upload.by.kamil.123.part1.rar http://rapidshare.com/files/322697092/Tz.2009.DVDRip.RMVB.Lektor_PL.upload.by.kamil.123.part2.rar Download bez limitów

Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=425360



Temat: Czy miał bym legalnego Windowsa gdyby... małe pytanie ;)

Klucz licencyjny każdego oprogramowania jest tylko do jednego kompa według zasad Panow którzy go tworzą...
Tak zgadza sie :) To jest wersja OEM czyli na jednego kompa ALE :D ten orginalny windows zostal aktywowany przez telefon czyli nie maja zadnych danych dotyczacych sprzetu ;)
Ja zaktywowałem przez neta- i teraz maja moje dane techniczne (w sumie do czasu az nie podlacza kompa do netu w teori 2 kompy chodza na legalu tz moj bardziej bo aktywowany przez neta ;) )

Źródło: shareosiol.com/index.php?showtopic=20862


Temat: [rama] Level A6 Specyfikacja techniczna ramy
Witam. Potrzebuje danych technicznych tej ramy: Level A6 tz. jaki typ suportu tam podejdzie, stery i coś jeszcze ; )?

Pozdrawiam
Tobek
Użytkownik tobek edytował ten post 25 lipiec 2010 - 15:56
Źródło: forumrowerowe.org/index.php?showtopic=74172


Temat: silnik i regiel
" />na sprzedaż
regulator nosram hawk reverse
Forward & Reverse
100% Waterproof
100% Automatic Function = No manual Setup
Fail Safe for digital interference protection
Super Small Size
Size: 26x26mm (bardzo mały !)
19g
15 Turn motor limit
CENA 100zł

silnik Super Stock Motor TZ Tamiya
Dane techniczne:
Zasilanie - 7,2V
prędkość obrotowa bez obciążenia - 26500 obr/min (7,2V)
moment obrotowy - 500g/cm (7,2V)
wydajność - 78%
prędkość obrotowa przy max. wydajności - 22000 obr/min (7,2V)
ilość zwojów - 23x1
wymiary: długość (bez osi)/ średnica - 55/36mm; oś silnika: 5/3mm

ALE UWAGA!!: silnik ma zamontowany wirrnik 17T co znacznie polepsza jego parametry!
CENA 100zł

Przy zakupie kompletu przesyłka gratis.
Źródło: forum.rcauto.pl/viewtopic.php?t=38188


Temat: Nowy uzytkownik
" />
">Witam!

Skoro masz tak dużo informacji na tremat tego samochodu, to może masz namiary na jakies rysunki techniczne Mirafiorek. Interesują mnie wszelkie możliwe wersje.

Mój ojciec miał kedyś tai samochód, niestety sprzedał go jak miałem 1,5 roku więc znam go tylko z kilku zdjęć a w moim mieście jest tylko jeden zdezelowany egzemplarz.


na mojej steronie w dziale dane techniczne i regulacyjne jest tego troche. oprocz tego sporop materialow na ten temat jest na http://www.fsoautoklub.pl/?action=technika
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=6113


Temat: NASZE ROWERY - czyli kto i na czym jeździ
" />Mój sprzęcik ::


DANE TECHNICZNE :
Rama : MTB HI-TEN AMORTYZOWANA
Widelec : AMORTYZOWANY
Hamulce : PRZÓD/TYŁ D-BRAKE YK-1
Przerzutka
Przód : SHIMANO FD-TZ 31
Przerzutka
Tył : SHIMANO RD-TY 23
Wolnobieg : SHIMANO MF-TZ 07
Manetki : ST-EF 7S
Korba : 3-RZĘDOWA CXEK-PNE
Wkład
suportu : COMPACT NECO
Pedały : ALUMINIOWE
Piasty : NECO
Obręcze : PODWÓJNIE WZMACNIANE
ALUMINIOWE STOŻKI
Opony : 26 x 2,125
Liczba
biegów : 21
Nowość : WZMACNIANA PŁASKA SZPRYCHA



Źródło: forumrowerowe.pl/viewtopic.php?t=905


Temat: Tunele w Lęborku / Szpital psychiatryczny
" />Oj fantaści fantaści powinniście pisać książki przygodowe.
Opuściliście w swoich rozważaniach kupę lat, istotnych do wyjaśnienia waszych problemów.
Pod konie lat 40 do czasu zajęcia koszar na początku lat 50 przez pułk czołgów ciężkich tz. IS był Zakład dla inwalidów wojennych. Tam Przymanowski zbierał dane do napisania ksiązki Studzianki od uczestników tej bitwy. Czyli dostęp do obiektu był wolny. W każdym takim obiekcie są kanały techniczne (widać to na zdjęciu) a ponadto Niemcy w koszarach budowali tunele ewakuacyjne na wypadek budynku w celu ewakuacji ludzi i mienia.
A tak naprawdę jeżeli tak bardzo te tunele was interesują to wejdźcie w kontakt z Niemcami oni wam udostępnią plany tych obiektów. We wszystkich obiektach militarnych były budowane tunele ewakuacyjne, jak również i niektórych fabrykach. Kolejka wąskotorowa działała po wojnie i wożoną nią opał do kotłowni. Góra kanciasta kiedyś nazywana Łysą górą.
Do czasu powstania jednostki wojskowej była dostępna i chodziło się tam na narty była tam skocznia. Jak powstała jednostka to na tej górze była zrobiona makieta jakiegoś obiektu (miasta rejonu).Od strony stadionu buły jeszcze dwie jednostki RWNS(Ruchome Warsztaty Naprawy Samochodów) i RWMCz ( Ruchome Warsztaty Naprawcze Czołgów). Także te tajemnicze tunele to w bajki włóżcie tak jak budynki Mechanika w kształcie swastyki.
Źródło: eksploracja.pl/forum/viewtopic.php?t=3757


Temat: Skankerski Okrągły Stół
Co do Las Melinas, słyszałem o nich od Kermita, odsłuchałem jakąś jedną czy dwie piosenki na yt.com i mi się podoba. Miły byłby koncert w Miko po nowym roku ; P
Co do loga Skautów - nowe jest dużo ładniejsze niż to poprzednie a "007 vs. J23" ma moje serce : ]]]

A co do strony, można by dodać dział typu "Trpohy Wall" * i w nim np. "albumy" a tam wykonawcy, ich płyty, gdzie kupić, ceny, klimat, odnośniki do ewentualnych recenzji (nie koniecznie z tej strony), w ten sposób każdy mógłby się podzielić kolekcją, tz. zrobić zdjęcie każdej płcie z osobna, dać jakiś krótki, techniczny opis. Ot taką bazę danych płyt, żeby wszystko było w jednym miejscu.
*głupia nazwa ale nic innego mi nie wchodzi do głowy.
Źródło: rudemaker.pl/forum/viewtopic.php?t=3492


Temat: [Rower] Jaki dla 7 latka 3 propozycje
Pomijając już kwestię jakości takich tanich tarczówek, to jeden aspekt jeszcze mnie zastanawia ;) Jak pożyczam od męża rower, to mi za każdym razem truje, że mam uważać na tarcze ;) Jak to taki delikates, to czy się w rowerze dziecięcym sprawdzi? Dzieci to wiadomo, na łapu capu wszystko, oprze ten rower jakoś pechowo i zonk.

To tak tylko pod rozwagę, bo specem w temacie się nie czuję.

Nie mam zielonego pojęcia co to za wynalazek ten Sektor. Nawet strony internetowej nie mają, żeby poczytać ;)

P.S. A te Authory Energy, które nie podobały Ci się kolorystycznie, to masz na myśli te z oferty intisport.pl za 519zł?
Są jeszcze w sklepazymut.pl za 579zł, czarny jest niebrzydki, tylko ten widelec zielony...

Ale sama nie wiem czy wizualnie gorszy zielony widelec, czy naćpana naklejkami Merida ;)

Podoba mi się ten Author, bo wydaje się takim prostym, praktycznym i solidnym rowerkiem.

Tu dane techniczne:
ROZMIAR: 10
RAMA: hi-ten 20"
KOLOR: czarno-zielony , niebiesko-czerwony , pomarańczowo-czarny
WIDELEC: hi-ten
STERY: VP Comp. 1"
AMORTYZATOR TYLNY: -
MECHANIZM KORBOWY: PROWHEEL 40 zębów (140 mm)
OŚ SUPORTU: VP Comp.
PRZERZUTKA PRZEDNIA: -
PRZERZUTKA TYLNIA: VP Comp.
MANETKI: SHIMANO Revoshift (6 biegów)
KASETA: SHIMANO MF-TZ-20 (14-28)
ŁAŃCUCH: SHIMANO HP-20
PIASTA TYLNA: stalowe 36 otworów
PIASTA PRZEDNIA: stalowe 36 otworów
HAMULEC PRZEDNI: TEKTRO 45AL
HAMULEC TYLNY: TEKTRO 45AL
DZWIGNIE HAMULCÓW: TEKTRO tworzywo / aluminium
OBRĘCZE: aluminiowe 36 otworów
SZPRYCHY: stalowe
OPONY: 20" x 1,75"
PEDAŁY tworzywo
KIEROWNICA: KALIN stalowa profilowana 20 mm
CHWYTY KIEROWNICY: AUTHOR utwardzana pianka
WSPORNIK KIEROWNICY: KALIN stalowy
WSPORNIK SIODŁA: KALIN stalowy 25,4 mm
OBEJMA PODSIODŁOWA -
SIODŁO: AUTHOR Race
WAGA 11,00

Jakoś najbardziej do mnie przemawia.

Szkoda, że ktoś bardziej doświadczony się nie wypowie. Załączone pliki
    l  779.jpg (24,21 KB)
    Ilość pobrań: 7 l

Źródło: forumrowerowe.org/index.php?showtopic=67389


Temat: bmw 530xi touring
" />Znam dokladnie dane techniczne tego auta. Bardziej interesuje mnie to czy nie bedzie z nim zadnych problemow tz czy jest niezawodny bo slyszalem ze bmw ma niekiedy z tym problem.


To ma byc nowa fura.
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=25483


Temat: Śmierć gen. Sikorskiego
Witam , na odchodne .
Do PT Wojtek_84.
Nie mam danych z wieży teczących aktualnej meteo. Komunikaty meteo z tego co ustaliłem były podawane dwukrotnie w ciagu dnia.
Nie tworzę bytow ale musimy rozpatrywać wszystkie dostępne i możliwe sytuacje , które mogły wystąpić w locie. Nie mamy ( nawet wszyscy łącznie !!) tyle
godzin nalotu co poszczególni nasi czy moi interlokutorzy ( pomijając ich wiek i pamięć - oraz często slang lotniczy i to w jezyku angielskim czy amerykańskim . Stąd u mnie słownik slangu lotniczego) ale zapewniam SZ PT Wojtek_84 , że nie maja oni wątpliwości , że Liberator uległ wypadkowi .
To, że w WARUNKACH swobodnych doprowadziliśmy do różnorakich form , które w KOŃCOWYM efekcie blokowały stery nie oznacza , ze TYLKO takie formy mogły tutaj wystąpić. Na tym etapie takie musimy przyjąć. Żeby przedstawić całość musiałbym tutaj opublikować in toto tematy z książki. Co zresztą jest niemożliwe. Wogóle treść to 90 % rysunki , konstrukcje , analizy , wyliczenia oraz zdjęcia w korelacji do zeznań św i opisów ze wspomnień pilotów. I na obecnym etapie , mogę powiedzieć, że NIE ma możliwości powiedzenia : oto JEDYNA I PRAWDZIWA przyczyna. A o taką odpowiedż SZ PT Panu chodzi ,jak domyślam się po Pańskich postach.
Jak wyżej już pisałem - zadaniem ( które legło u pomysłu książki ) moim jest UZUPEŁNIENIE ( na ile się da ) materiału dowodowego. Sądzę , że jest to i tak dużo jak na te paręnaście lat kwerendy.
Rozpatrzono już różne techniki pilotażu , szczególnie uzwględniający " maniery "( lepiej- swoistą nonszalancje a może też odejście od rutyny regulaminów. ) doświadczonych pilotów. Robiłem to w celu zaanalizowania błędu ludzkiego. I odpowiedż jest jasna. Oczywiście , ze mogło do niego dojść. Problem w tym , że w niektórych przypadkach , pilot miał CZAS na poprawienie błędu.Ale jest tu odrazu pytanie , czy takie działania SĄ BŁĘDEM ??!! Tu nie bylo czasu.

Jest tutaj szereg czynników , które zanalizowałem , łacznie z problemem podwozia. Cała hydraulika , elektryka (ale czy mogę znależć dowód na stan poszczególnych lampek kontrolnych ?? ) Powie Pan , że to moja sprawa . Fakt . Dlatego nie mam zamiaru iść w kierunku analizy .To mam już zamknięte ( chyba ,że coś po drodze wpadnie interesującego) teraz syntezujemy i ...koniec.

A teraz taka ciekawostka związana z tematem. Byl w Aeroklubie taki sobie bardzo przyjemny Jak -18,SP- APR . Bydełko to aczkolwiek b. sympatyczne w locie ( skądinąd póżniej wyszła z niego świetna wersja akrobatyczna )miało jeden taki swoisty przymiot (?). Bardzo często lubiało nie otwierać prawego zamka podwozia , i w związku z tym nie jeden raz trzeba było siadać na brzuchu. I nie pomogły ŻADNE naprawy, dwa razy siadł sobie poprawnie a trzeci raz nie. Po kolejnej naprawie łącznie z wymiana golenia prawego i oblocie - na ziemi ZAWSZE nawet pięćdziesiąt razy poprawnie schował i wypuścił podwozie , a jak sie przewietrzył zaraz miał kaprys.No i co . Nic - wykasowało się go wreszcie ,mimo iz miał resurs . Ale co inni i ja sobie przeżyliśmy to nasze.Przeróżne dochodzenia z ZG APR i wojskowości ( czy aby nie sabotaż , w tych czasach aerokluby były nieodłączna częścią wojska gwoli wyjaśnienia )i NIE doszły do żadnej konkluzji. A w lotnictwie byle wypadek to już KOMISJE , takie to prawo Lotnicze.Teraz już wiem jaka droga winny pójść ... To na pewno był zamach na ...szefa wyszkolenia lotniczego niejakiego Śp. .A. Cz. bo był wrogiem ustroju na co dowody by się znalazły . Ha , a ile mieliśmy możliwości znając nasze wypowiedzi tyczące ówczesnego i systemu i ustroju. A i inne maszyny z " przywarami " jak pierwszy z brzegu Junak 3 konstrukcji Sołtyka ( pożniejszy TS Bies) gdzie wprowadził trójkołowe podwozie , co w połączeniu ze sztywnym drążkiem reakcyjnym (fatalnie zaprojektowanym ) doprowadzało do łamania goleni przedniej przy posadzeniu - nie umiejętnym -na trzy punkty i w efekcie do kraksy . A ile było takich maszyn . Liberator też nie był wolny od " narowów" , chociażby jego położenie w czasie pierwszej fazy wznoszenia.Miał taki kaprys i już .

A jedyne na co czekamy , to na moment kiedy twórcy hipotez o zamachu WRESZCIE zaczną urealniać !!! modus operandi . I zobaczymy realne postacie umiejscowione na lotnisku , jak się poruszaja , wchodzą do samolotu, co robią itd itd . To będzie zabawa- swoista rzeż nawiedzonych niewiniątek... lub fale lemmingów. To będzie FRAJDA . Ale jak narazie unikaja tego urealnienia jak diabeł św. wody.

Struktura planowanej książki:
1. Polozenie Gibraltaru i jego strukture in toto (tzn. od strony bazy RAF i RN z mapami i planami oraz personel.
2. Stukture Ferry Command, zasady pracy, podleglosc, sprzet i zalogi
3. Dane techniczno-taktyczne LB-30 i zasady pilotazu, instrukcje, przepisy prawne i regulacje lotnicze wg RAF Transport Commando.
4. Stan faktyczny bazy w dniu 04.07.43
5. Opis calosciowy pobytu gen. Sikorskiego od momentu przylotu do momentu zajecia miejsca w samolocie
6. Opis i analiza startu i awaryjnego wodowania
7. Opis akcji ratunkowej i poszukiwawczej do chwili jej zakonczenia
8. Opis ofiar, obrazen, identyfikacji, sprawy zwiazane z pogrzebem
9. Opis akcji zwiazanej z wydobyciem wraku platowca
10.Opis i analiza techniczna szczatkow platowca wraz z analiza lotu i przyczna wypadku
11.Wnioski koncowe.

I to by było tyle na dziś - jak mawiał J.S. Stanisławski.

pozdrawiam PT Waszeci oraz Inszych PT Forumowiczów - M.R

[ciach]
Pisałem coś o osobistych wycieczkach.
Dość tego Panowie!
Następne posty będą usuwane w całości.
TZ
Źródło: dws.org.pl/viewtopic.php?t=10757